جفت روحي

نازجهان

جمعه ۲۵ اسفند ۰۲

جفت روحي

نتيجه جفت روحي اينكه جنيان و شياطين به هيچ وجه سلطه قهري و غير ارادي و تصرف بر انسان نداشته جن عاشق و هر گونه جن و جنيان | چشم زخم آيا ميدانيد جايگاه جن و انسان كجاست ؟ انحرافي كه از سوي آنها درباره انسان صورت مي پذيرد

جن 

جن عاشق اكراه مرد از خوابيدن در كنار جن عاشق همسرش وچنانچه همسرش جن بخواهد در كنارش بخوابد بسيار اذيت وناراحت ميشود و هقته ها يا ماهها از نزديكي با همسر خود جن عاشق دوري مينمايد

از جن اين آيه برخي معناي چشم زخم را برداشتند. اما عده‌اي ديگر آن را معنايي كنايي و شدت خشم تعبير كرده‌اند.

باطل كردن چشم زخم تسلّط او تنها جفت روحي بر كساني است كه او را به سرپرستي خود برگزيده‌اند، و آنها كه نسبت به او [= خدا] شرك دعا عشق و محبت مي‌ورزند (و فرمان شيطان را جن عاشق به جاي فرمان خدا، گردن مي‌نهند). روش باطل كردن چشم زخم هنگامي كه در مشكلات به برخي از اين دعا نويسان غير متشرع رجوع مي شود

بايد دوره مراقبه براي هر امري به اندازه اي كه واقعا محتمل هست و واقعيت دارد سهم باز كرد. نمي توان هر مشكلي را از سحر دانست بلكه ابتدائا بايد احتمالات اساسي را بررسي نمود. مشكلاتي كه ناشي از جادوست آثار خاص به خود را دارد.

حتي برخي گفته‌اند كه اين آيه جن عاشق دلالت جفت روحي باطل كردن چشم زخم بر تضاد رفتاري كفار دارد، يعني از طرفي با چشم‌هاي خود به اعجاز نگاه مي‌كنند وقتي كه قرآن براي آن‌ها خوانده مي‌شود مجذوب مي‌شوند و پشت سر پيامبر مي‌گويند كه پيامبر مجنون است.

امروزه واقعا سحر و جادو بسيار استغفار امام علي كم شده است و بسيار نادر هستند افرادي كه بتوانند در اين مسير جن هاي شيطاني پيش بروند، چون شرايط خاص به خود را مي طلبد.

ابطال چشم زخم

جن شخص از مسير دين و دستور علما فاصله روش باطل كردن چشم زخم مي گيرد اين زمينه را براي خود فراهم مي كند كه در مشكلات باطل كردن چشم زخم بيشتري وارد شود، گاهي در منجلاب هاي بزرگتري جفت روحي افراد فرو مي روند كه به راحتي امكان خلاص شدن آنها وجود ندارد.

بعضي از ما در ديدگاه جن ها به شكل همزاد به نظر مي رسيم و آنها به ما علاقه دارند و كمك زيادي به ما مي كنند و علاقه بسيار جن زدگي | آشنايي با نشانه هاي كلي جن زدگي زيادي به جواهرات ما مخصوص جفت روحي انگشتر هاي نگين روش باطل كردن چشم زخم دار عقيق كه روي آنها آياتي جن عاشق از قرآن حك شده است دارند جن عاشق دختران مجردي كه از جمع جن پسران اكراه دارند

روش باطل كردن چشم زخم

بيشتر جن ها خدمتگزار ارواح اوليا بوده و كمك حال انسان ها هستند اما خيلي ديگر از آنها مثل ديگر آدميان اهل جن عاشق شيطنت هستند و اكثر آنها ضرري به ديگري نمي رساند و همچون ما درگير اين دنيا و تقدير خود هستند.

در داستاني كه قرآن درباره مردم بابل گزارش ابطال چشم زخم مي‌كند به مسأله وجود سحر و تعليم آن به كمك دو فرشته الهي به نام هاروت و ماروت اشاره مي‌نمايد.

قابليت زندگي كردن را دارند و به خاطر همين است كه جن به خانه و مسكن هيچ احتياجي ندارد چراكه سرما و گرما ، و جفت روحي همچنين روش باطل كردن چشم زخم بوران بر جن تاثيري ندارد شهوت زياد و بدون علت و نه براي همسر جن عاشق خود مبتلا شدن به عادت بد استمناء(خود ارضائي) حتي در متأهلين اكراه به همبستر شدن با همسر خود وعدم علاقه به آن

بنابراين بايد گفت بين سختي و انحراف تفاوت بسياري وجود دارد.انحراف مختص مومنين نمي باشد اما سختي ها براي آنها مقدر شده است.

جفت روحي همراه با اختيار و اراده انسان مي باشد ولي در اينكه برخي از سختي هاي زندگي روش باطل كردن چشم زخم انسان از طرف شياطين است شكي نيست كه جملگي براي امتحان و آزمايش ما است.

چرا كه او[شيطان]، بر كساني كه ايمان دارند و بر پروردگارشان توكّل مي‌كنند، تسلّطي ندارد.

در تفسير اين آيه توسط علامه جن عاشق طباطبايي آمده است:هر چند آيه به هر گونه ديوانگي و جنون ناشي از تماس با شيطان اشاره جفت روحي ندارد اما بر آن است كه برخي از جنون ها مي تواند از ناحيه شيطان باشد.

احساسي در زمان خواب كه شخصي در كنارش خوابيده واحساسي همانند اينكه شخص ديگر بر روي جسمش خوابيده باشد همانند جريان هوا و يا صداي نقس كشيدن (بقول معروف بختك)

جفت روحي به افرادي گفته ميشود كه در سطحي عميق تر در زندگيمان با آنها ارتباط داريم و معمولاً در سطوح بالاتر جفت روحي جهان آفرينش درگروه روحي ما بوده اند.

تمام افراد، فارغ از اينكه چه كاراكتر شخصيتي اي دارند، به دنبال جذب خود هستند تا كنارش به آرامش برسند. در ادامه به برسي چهار خواب بيني مرحله تضميني كه، براي جذب جفت معنوي و روحاني روحي خود بايد طي كنيد مي پردازيم.

جن عاشق

از لحاظ معنوي جن عاشق جفتهاي روحي نقش بزرگي در پيشرفت شما ايفا ميكنند. شما حتي ميتوانيد در طول زندگي چند جفت روحي داشته باشيد.

هدف ما از انجام هركاري در زندگي، رسيدن به سحر شدن حال خوبتر، آرامش بيشتر و احساس رضايت بيشتر است.

ما تا زمانيكه انرژي هايمان به تعادل برسند همزمان با جفتهاي روحي خود، بارها تناسخ ميكنيم و به زمين مي آييم

باطل كردن چشم زخم اين مطلب مهم نبايد مورد غفلت باشد كه شيطان و جن مطابق نظر قرآن كريم بر مومنان تسلط ندارند  جن عاشق دعا ترك مشروب خواري بلكه روش باطل كردن چشم زخم بر كافران است كه مي توانند به صورت كامل مسلط شوند، افراد بي ديني كه شرعيات را رعايت نمي كنند:

در اين داستان كه در سوره بقره آمده به خوبي تبيين و تحليل مي‌گردد كه سحر و جادو قابل تعليم جفت روحي و آموزش است جزوه پيام هايي از فرشتگان كاركردهاي باطل كردن چشم زخم بسياري دارد و مي‌تواند امري مثبت و سازنده و يا منفي و زيان‌بار باشد.

اين ارتباطات براي رشد ما بوجود مي آيند تا با يادگيري درسهاي مهم در طول زندگي، بتوانيم روابط كارمايي كه در طول جفت روحي زندگي هاي ايمپلنت گذشته ما را با جفت روحيمان پيوند زده را جن به تعادل برسانيم.

دليلي كه جفتهاي روحي همديگر را ملاقات ميكنند، قانون كارماست.

نشانه هاي جفت روحي

اگر اين سطح معنوي از استادي حاضر نباشد پس آنها قادر به مقابله با وزن كارماي منفي شان نخواهند بود چون اين جن انرژي كارمايي روش باطل كردن چشم زخم توسط حضور روح قُل شان، تقويت خواهد شد.

اين ازدواج روح و هر جن عاشق دوي جنبه هاي مونث و مذكر وجود واقعي ما – ضمير واقعي و ضمير معنوي سرسخت ما – است.

هر يك از ما بايد ياد بگيريم كه جفت روحي اين الگوهاي منفي ها را در درون خودمان – در مبناي فلزي (جسماني) – ضمير بشري تغيير دهيم تهذيب نفس تا اين الگوها بتوانند درون ضمير الهي و واقعي ما به طلايي تبديل شوند. اين ازدواج كيمياگرانه است.

عامل منحصر بفرد يكسان كه به دو قلوهاي روحي قدرت معنوي فوق العاده و طرح هويتي هويت شان را مي بخشد، مي تواند به همين ترتيب تقويت الگوهاي منفي و مثبت آنها را سبب شود.

نامه به فرشته جفت روحي

بلكه يكي تناسخ پيدا كرده و ديگري درسطوح روش باطل كردن چشم زخم بالاتر ميماند و نيمه خود جن عاشق را ياري ميكند. جفت روحي معمولاً اين يكي شدن، در زندگي هاي آخر افراد بينگ رخ خواهد داد تا بتوانند كه اين روند را در نهايت با هم كامل كنند.

شعله هاي دو قلو بايد به يك جن سطح معين از استادي معنوي و فهم معنوي از يكي بودن در درون ضميرهاي شخصي و فردي خودشان، قبل از يكي شدن با هم، برسند.

در نهايت وقتي دو نيمه به رشد سحر و جادو تعادل كافي رسيدند، با هم تناسخ ميكنند و دوباره به هم ميرسند و يكي ميشوند.

ازدواج با جفت روحي

هر كدام از نيمه ها قبل از ملاقات با نيمه گمشده جن خود در يك زندگي، بارها و بارها تناسخ پيدا جن عاشق كرده و با جفت هاي روحي زيادي روش باطل كردن چشم زخم ملاقات ميكند تا كارماي خود را به تعادل برساند.

همه ما تنها يك نيمه گمشده داريم. گفته شده كه در ابتداي خلقت، هر كدام از روح ها به دو نيمه زنانه و مردانه (يين و يانگ) جفت روحي تقسيم جن و جنيان شدند و راه خودشان را براي رشد و تجربه در جهان هاي پايين تر پيش گرفتند. معمولاً نيمه ها همزمان با هم تناسخ پيدا نميكنند.

جذب روح همراه

جن عاشق معمولاً نيمه ها همزمان با هم تناسخ پيدا نميكنند. بلكه يكي تناسخ پيدا كرده و ديگري درسطوح بالاتر ميماند و نيمه خود را ياري ميكند.

همه ما تنها يك نيمه گمشده داريم. گفته شده كه در ابتداي خلقت، هر كدام از روح ها به دو نيمه زنانه و مردانه (يين و يانگ) تقسيم روش باطل كردن چشم زخم شدند تهذيب نفس راه خودشان را براي رشد و تجربه در جهان هاي پايين تر پيش گرفتند.

در نهايت وقتي دو نيمه به رشد و جن تعادل كافي رسيدند، با هم تناسخ ميكنند و دوباره به هم ميرسند و جن عاشق يكي ميشوند. معمولاً اين يكي شدن، در زندگي هاي آخر افراد رخ خواهد داد تا بتوانند كه اين روند را در نهايت با هم كامل كنند.

هر كدام از نيمه ها قبل از ملاقات با نيمه گمشده خود در يك زندگي، بارها و بارها تناسخ پيدا كرده و با جفت هاي روحي زيادي ملاقات ميكند تا كارماي خود را به تعادل برساند.

توصيه شده پيش از غذا خوردن و همچنين پيش از اينكه آب جوش روي زمين بريزيد حتماً «بسم الله» بگوييد تا شريك غذاي شما جن در منزل | راهنمايي دقيق خارج كردن جن از منزل نشده و بركت غذايتان كم جفت روحي نكند. روش باطل كردن چشم زخم بي خوابي در شب وباقي ماندن بيش از حد در حمام وتوالت وكناره گيري از ديگران وعدم تمركز

رفتار انسان در مقابل ديدن جن و عشق به ان

خانمها دربيداري ويادرخواب شخصي برهنه را ميبينند در بيداري شايد اين صحنه يك لحظه باشد اجنه عاشق و جن عاشق شياطين با شنيدن كلمه مقدس «بسم الله» از محلي كه در آن حضور دارند فرار مي كند به خاطر همين است

متاسفانه شاهد اين هستيم كه آشنا نبودن برخي از مردم با راه هاي شرعي مقابله با همين محتملات ناچيز، سبب مي شود جن دعاي مهر و محبت كه دست به دامان افراد شيادي شوند كه حتي سواد جفت روحي خواندن و روش باطل كردن چشم زخم نوشتن درستي ندارند؛ چه رسد به اينكه دعا نويس باشند؟!.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.