سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

طلسم جديد ۵ ستاره عشق

كلاه شاخدار كشيش در كنار محراب گذاشته شده است. براي هر عضو يك شمع مخروطي كوتاه روي محراب قرار دارد. زنگ سه بار نواخته مي شود. كشيش در وسط دايره مي نشيند يا زانو مي زند.

طلسم عشق

طلسم عشق : هميشه براي خوشبختي و رفاه [نام عروس] تلاش خواهم كرد. من از زندگي او قبل از زندگي خود دفاع خواهم كرد. اگر در تمام آنچه اعلام مي‌كنم صادق نباشم، باد در قلبم فرو برود. همه اينها را به نام خدايان سوگند مي دهم.

باشد كه آنها به من قدرت بدهند تا به عهد خود وفا كنم. بنابراين Mote It Be.» كشيش اتام خود را پايين مي‌آورد و كاهن حلقه‌ها را از محراب مي‌گيرد و هر دو را با آب نمك مي‌پاشد و آن‌ها را با توريبل مي‌مود.

طلسم عشق : سپس حلقه عروس را به داماد و حلقه داماد را به عروس مي دهد. زن و مرد آنها را در دست راست خود مي گيرند و گرز پرياپيك را با دست چپ خود مي گيرند.

كشيش مي‌گويد: همانطور كه علف‌هاي مزارع و درختان جنگل تحت فشار طوفان با هم خم مي‌شوند، هنگام وزش باد شديد بايد هر دو خم شويد. اما بدانيد كه به همان سرعتي كه طوفان مي آيد، به همان اندازه ممكن است ترك كند.

طلسم عشق : با اين حال هر دوي شما با قدرت يكديگر خواهيد ايستاد. همانطور كه عشق مي دهيد؛ بنابراين شما قدرت دريافت خواهيد كرد. شما با هم يكي هستيد؛ جدا تو مثل هيچي كشيش سپس مي گويد: بدانيد كه هيچ دو نفر نمي توانند دقيقاً شبيه هم باشند.

ديگر هيچ دو نفر نمي توانند با هم هماهنگ شوند، از هر نظر عالي. زمان هايي وجود خواهد داشت كه دادن و دوست داشتن سخت به نظر مي رسد. اما پس بازتاب خود را مانند يك استخر جنگلي ببينيد: وقتي تصويري كه مي بينيد غمگين و خشمگين به نظر مي رسد.

طلسم عشق : زمان آن است كه لبخند بزنيد و عشق بورزيد (زيرا اين آتش نيست كه آتش را خاموش مي كند). در عوض، تصوير در استخر لبخند و عشق خواهد زد. پس خشم خود را به عشق و اشك را به شادي تغيير دهيد. اعتراف به اشتباه نقطه ضعفي نيست، بيشتر نقطه قوت و نشانه يادگيري است.

طلسم جديد

طلسم جديد : عضو پيمان مي گويد: "خوشا به حال خدايان كه چرخ نيرومند را مي چرخانند." پوشش دهنده مي گويد: «به يول خوش آمديد، سه بار خوش آمديد. نقطه عطف زمستان در راه است.» پوشش دهنده مي گويد: "اينجا پايان سال شمسي است."

پوشش دهنده مي گويد: "اما اينجا نيز شروعي جديد است." كشيش مي گويد: «برادران، خواهران، دوستان. بياييد عشق خود را با فرستادن قدرت و نيروي خود به سوي كسي كه خداي خورشيد است نشان دهيم.

طلسم جديد : در اين تغيير جزر و مد سال، بياييد انرژي هاي خود را به او بپيونديم، تا او دوباره متولد شود تا يك بار ديگر به جايگاه واقعي خود صعود كند.» پوشاننده ها و كاهن دست به دست هم مي دهند و در جهت عقربه هاي ساعت در اطراف دايره حركت مي كنند، در حالي كه شعار زير را مي خوانند: «بچرخ، بچرخان، چرخ را بچرخان. گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود.

شعله اي كه مرد، اكنون شفا مي يابد. گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود. بازگشت، بازگشت، بازگشت به زندگي. گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود. خوش آمديد نور خورشيد؛ نزاع خداحافظي گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود. پروردگار خورشيد مي ميرد.

مار طلسم شده روي گنج جديد : پروردگار خورشيد زندگي مي كند گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود. مرگ دست ها را باز مي كند و زندگي تازه مي بخشد. گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود. بچرخانيد، بچرخانيد، چرخ را بچرخانيد. گرد و گرد؛ اطراف آن مي رود. شعله اي كه مرد، اكنون شفا مي يابد.

گرد و گرد؛ دور آن مي چرخد.» ممكن است تا زماني كه بخواهيد اين كار ادامه پيدا كند. در حين چرخيدن، كاهن مي‌گويد: «بياييد آتش تازه‌اي برافروزيم تا خداوندمان را در راه او روشن كنيم.» پوششي مي گويد: "آتش براي قدرت!" ديگري مي گويد: "آتش براي زندگي!" ديگري مي گويد: "آتش براي عشق!" همانطور كه از محراب عبور مي كنند.

طلسم جديد : ابتدا كاهن و سپس هر يك از اعضاي عهد، هر كدام يك شمع مخروطي برمي دارند و با استفاده از شمع محراب آن را روشن مي كنند. دور دايره را ادامه مي دهند و به محض اينكه هر كدام به ديگ رسيدند، شمع مخروطي را داخل ديگ مي اندازند تا آتش روشن شود و به آن اضافه شود. هنگامي كه تمام مخروطي ها در ديگ انداخته شد، چرخش متوقف مي شود و كشيش در محراب قرار مي گيرد.

طلسم فروش

طلسم فروش متاع فروش : اين مراسم ممكن است در هر زمان، در هر مراسم يا حتي به تنهايي انجام شود. مانند هر مراسم ديگري، ابتدا برپايي معبد است، سپس آيين، سپس كيك و آله و پاكسازي معبد. مراسم تولد گام به گام كشيش و كاهن بوسه مي زنند.

يكي از اعضاي پيمان مي گويد: «به تعداد ما اضافه شده است. اجازه دهيد از او استقبال كنيم.» والدين تازه وارد، خود را در مقابل كشيش و كاهن، در طرف ديگر محراب قرار مي دهند و نوزاد را در آغوش مي گيرند.

طلسم مهره گياه فروش : كشيش مي پرسد: اسم بچه چيست؟ سپس والدين كودك نامي را ارائه مي دهند كه با آن كودك بايد در حلقه شناخته شود تا زماني كه كودك مي تواند در صورت تمايل، در سنين بالاتر تصميم بگيرد نام جديدي براي خود انتخاب كند.

كشيش سپس بيان مي كند: "ما به شما خوش آمد مي گوييم، [نام]." كشيش مي گويد: "خوش آمديد، و بسيار براي شما محبت دارم." كشيش و كشيش سپس سه بار والدين كودك را در جهت عقربه هاي ساعت به دور دايره هدايت مي كنند.

طلسم فروش : سپس والدين كودك را بالاي محراب نگه مي دارند، گويي كه او را «تقديم» مي كنند. سپس والدين مي گويند: «ما اينجا ميوه عشق خود را به خدايان تقديم مي كنيم. باشد كه مواظب او باشند تا او رشد كند.»

سپس كشيش نوك انگشتان خود را در آب نمك فرو مي‌كند، سپس آنها را به آرامي روي صورت كودك پاك مي‌كند. سپس مادر نوزاد را از ميان دود بخور عبور مي دهد تا نوزاد را بخور دهد.

طلسم فروش : كشيش سپس مي‌گويد: «خداوند و بانو هميشه به شما لبخند بزنند.» كشيش مي‌گويد: «ايشان از شما محافظت كنند و شما را در اين زندگي راهنمايي كنند.» كاهن مي‌گويد: «اميدوارم آنها به شما كمك كنند آنچه درست است را انتخاب كنيد و از آنچه نادرست است دوري كنيد.»

طلسم مار

طلسم جديد ۵ ستاره عشق مار : IV در دوران اوج، تجربه اي از بي زماني يا انحلال كامل نفس و همچنين احساس «جذب شدن» توسط شريك جنسي ممكن است تجربه شود. عمل آميزش جنسي طبيعي ترين روش براي توليد نيروي مورد نياز براي انجام جادوي مؤثر است.

كل فرآيند جفت گيري از روند شروع به آرامي و ايجاد تدريجي و افزايش ريتم تا انفجار نهايي آب و هوايي پيروي مي كند. اين عمل ممكن است در داخل دايره توسط يك زن و شوهر يا توسط كل عهد و يا حتي توسط يك جادوگر انفرادي انجام شود.

طلسم عشق ني ني سايت مار : طبق معمول با يك دوره مراقبه شروع كنيد تا روي آنچه مي خواهيد به دست آوريد تمركز كنيد. در زوج ها موقعيت بگيريد و رو به روي هم زانو بزنيد. همه چشمان خود را مي بندند و به آرامي بدن همسر خود را با دست هاي سبك نوازش مي كنند و به آرامي او را نوازش مي كنند.

هدف دستيابي به برانگيختگي جنسي است و بنابراين اين امر ممكن است تا زماني كه لازم باشد انجام شود و نبايد عجله كرد. هنگامي كه برانگيختگي به اوج خود رسيد، مرد بايد پاي ضربدري بنشيند، زن رو به روي او و بالاي سر او بنشيند و آلت مرد داخل واژن زن باشد.

طلسم مهره

طلسم مهره : در طول ماه در حال افزايش، جادوي سازنده انجام مي شود. جادوي سازنده جادويي است كه شامل آداب و جادوهاي مبتني بر عشق، محافظت، باروري، موفقيت و سلامتي است.

پس طبيعتاً در ماه رو به زوال، جادوي مخرب مانند جادو بر اساس حذف، جدايي و نابودي يا ريختن طلسم هاي الزام آور انجام مي شود. درباره عشق جادو اين جادو براي جست و جوي هميشگي روح در نظر گرفته شده است، و براي پيدا كردن كسي كه با او رابطه داشته باشد در نظر گرفته نشده است.

طلسم مهره : وقتي صحبت از شعبده بازي به ميان مي آيد، شايد يكي از دسته هاي شعبده بازي كه بيشترين علاقه را ايجاد مي كند، شعبده بازي عشق باشد. علاقه زيادي به معجون هاي عاشقانه و عاشقانه هاي عاشقانه وجود دارد، اگرچه بيشتر اين علاقه ريشه در داستان دارد.

با اين حال، برخي از طلسم‌هاي جادوي عشق وجود دارند كه واقعاً كار مي‌كنند، مانند جادويي كه شامل «poppets» مي‌شود. از پاپت ها براي نشان دادن عشاق مورد نظر استفاده مي شود و تصور اين است كه هر كاري كه با پاپت ها انجام مي شود براي عاشقان نيز انجام مي شود.

طلسم مهره : پاپت عروسكي است كه به طور خاص از پارچه ساخته شده است، حتي اگر يك شكل خشن باشد. هنگام بريدن پارچه و آماده كردن پاپت، مهم است كه به شخصي كه عروسك آماده مي‌شود توجه داشته باشيد.

ممكن است عروسك به دلخواه با دقت ساخته شود - گلدوزي، منجوق دوزي و ويژگي هاي صورت و غيره همگي قابل قبول هستند. پاپت را از دو تكه پارچه درست كنيد و روي آن را باز بگذاريد تا با گياهان پر شود.

طلسم مهره : پاپپت‌ها بايد با ورواين، گيلاس، تب، بومادران، درمنه، سنبل الطيب، غنچه‌هاي رز، زگيل مادر، داميانا يا سنجد پر شوند، زيرا همگي گياهاني هستند كه توسط زهره اداره مي‌شوند. پس از پر شدن، ممكن است رويه آن دوخته شود تا مهر و موم شود.

دو پاپت را به اين ترتيب آماده كنيد، يكي نر و ديگري ماده. آماده سازي همه در داخل سيرس مقدس انجام مي شود، و ممكن است توسط يك جادوگر انفرادي يا همه اعضاي پيمان انجام شود.

طلسم مهره : از آنجايي كه اين يك همسر ايده آل است كه به دنبال آن است، شكل دوم بايد با تمام ويژگي هاي مورد نظر در آنها ساخته شود. Poppet بي نام است اما مي تواند تمام خواسته ها و ويژگي هاي فيزيكي را نشان دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد